positiv anda!!

nu jäklar ska jag datorblogga med bara positiva saker.. det ni!!

först och främst vill jag tacka min bästa lilla denise för kommentarerna, de kom när de som bäst behövdes..

sedan kan jag meddela att jag tar lite SEMESTER!! idag och onsdag och fredag.. sedan nästa vecka så jag kan vara nästan helledig och bara vara.. vad spelar det för roll om jag får pengar nästa månad om jag mår dåligt nu?? precis.. bättre att samla på mig litervis med positiv energi så jag orkar med hösten och vintern..

nu närmast på dagens schema är det lite små fix som gäller, ska lämna tillbaka nyckeln från sommaröppet och lite papper här och var..

ha det bra take care!! kvist

Kommentarer
Postat av: Jelika

Du gör helt rätt!

Bättre att ta tag i det direkt när man mår dåligt!

Hoppas du snart känner dig bra igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback