linser ut och popcorn in??


det känns så, lite ynkligt idag.. idag började ju skolan igen.. rörelse var första lektionen.. och jag hade hellre varit i den andra gruppen 3&4.. för där är ju de jag umgås med.. men jag får stå ut, nej då det funkar i denna gruppen med men tror jag haft roligare i den andra.. i morgon är det dags att träffa alla andra, ska bli kul med sara och malin, fast jag har träffat båda två under sommarledigheten, eller jag kan inte riktigt komma ihåg när det var jag och malin sågs på sigges, kan ha varit i våras också.. sketalängesen iallafall..

är det bara jag som tycker att tvbonden fredrik karlsson, som just nu är med på fångarna på fortet, låter fruktasvärt mycket som Knatten i knappnytt..  det kanske bara är jag.. men näe det är rätt likt.. kanske är dialekten..

om ni saknar mitt mms med dagens mat så ska ni inte vara ledsna, jag ska skicka in det, men tycker det börjar bli lite tråkigt, så jag ska piffa upp det genom att skriva på finska..  haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback