bloggbråk

de bloggare som har lite fler läsare än vad jag har (ganska många fler) typ blondinbella kissie perdi (?) och alla de där, när de vill ha fler läsare stqrtar de ett bloggkrig med någon annan bloggare.. så det tänkte jag ha som mål framåt...  vet inte rikitgt vem jag ska blobråka med bara..  någon som anmäler si som frivillig?? detta genererar ju i fler besökare för motståndaren också.. det coolaste hade ju varit att bloggbråka med katrin zytomierska.. men jag vet inte hur jag ska kunna få henne att komma in på min blogg och läsa det jag skriver om henne så hon kan omnämna mig på hennes blogg.. dessutom tror ja inte jag har nämnt henne en enda gång här..  jag får nog börja med det kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback