helg, helg, helg, helg, HELG

vill ha helg snart ingen..  eller nej, jag vill spola tillbaka till helgen. inte för att det var så där superdupermega kul helg, men en helt okej godkänd helg..  anledningen att jag inte vill ha vecka är att vi har hemskrivning denna veckan..  vi har fått tre frågor att svara på utifrån en litteraturlista där jag inte har alla böckerna..  inte så nice..  tre frågor, det är ju egentligen inte så mycket, men när det ska vara tre A4 sidor i svar till VARJE fråga..  lasse g och inger vill mig något ont tror jag..  blöh!!

lite goda nyheter kan jag ju framföra i alla fall, jag har eventuellt en lägenhet i växjö.. en etta på 40kvm..  hade varit nice som tusan att få den..  så jag kan meddela att följande möbler finns till försäljning: soffa, soffbord, köksbord med fyra stolar, säng, skrivbord..  alltså typ det jag har..  är någon intresserad av tv, lampor och sånt så gör det mig inget..  men framför allt vill jag bli av med soffan (som är alldeles för stor för vilken lägenhet jag än får tag i)..

nehe nu blir det sängen.. i morgon är schemat fullbokat, ska upp till min vfuplats och visa polisutdraget, ska även förbi britten och visa det.. sen tänkte jag sätta mig på biblan i gvd för att plugga.. måste fan fixa det här i tid så det inte blir ett hastgöra samma dag som det ska lämnas in..  och den jäveln som försöker övertala mig att göra något annat ska dödens dö.. för jag vet att min självdisciplin är så dålig den någonsin kan bli..

men god natt med er everybody..  xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback