tisday

blah!!  irriterad idag.. bäh..  gick helt okej på jobbet, sen åkte jag dit där jag ska vara i morgon.. jiiiises vad extrajobb jag fick..  bahh hur mycket som helst att läsa på till i morgon..  jag är iofs tacksam eftersom klassen jag ska vara i kräver att man är påläst som satan, annars ballar det ur ganska kvickt..

så när jag kom hem var jag trött, hungrig och lagom seg, precis sån man ska vara när man ska plugga NOT! men jag har tagit mig igenom det mesta nu..
sen är det ju så typiskt att massa saker inte fungrear som de ska när man redan är lite irretated.. jag överreagerar på typ allt då..  trött som satan är jag med.. så snart börjar jag la blö näsblod me..

jag vill verkligen komma igång med det nya vikariesystemet..  fick precis mail om jag kan jobba sent på fredag.. känns ju dumt att tacka nej.. kan ju trotts allt bli upp till 4.5 timmar extra utöver de jag redan har på fredag..  men har planerat in bambu på kvällen..  får väl se om jag kan droppa in i sista sekund typ eller om jag ska tacka nej.. får ringa i morgon  och fråga hur sent det blir som senast.  (får ju oftast gå lite tidigare)..

nej nu är det schlafning som gäller..  (vill passa på att tacka adam för skorphalvan du la i min säng.. himla mysigt att knapra på, inte, men tanken var ju god)

Kommentarer
Postat av: Moa

Adam hälsar att du skulle ha det om du blev hungrig mitt inatten:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback