thorsdag - alltså morfars namnsdag

omotiverad till allt!  helt slut efter  jobbet idag..  först hade jag en trea, sedan hade jag samma barn på fritids till halv fem.. vi gick varandra på nerverna..  väldigt ömsesidigt tror jag..
men vi snackade iaf om något jag kan ganska bra..  gotlands landskapsdjur..  hehe enkel match..   men nu har jag ont i huvudet..  lyssnar på lite lugnanermig musik nu.. hoppas min lilla klasss jag ska ha i morgon är de små snälla söta änglar de ser ut att vara..  tolv barn bara, helt lagom måste jag säga..

anna kom med dagens bästa förslag!!  festival 28-30 maj...  låter alldeles underbart..  dock blir det nog en lightvariant men det kan ju vara skönt det med..  ladda inför hultsfred, som jag vill till men inte har bestämt mig för än..  har egentligen bara en som vill att jag ska dit.. men kan ju göra det för dennes skull kanske.. 

blaha.  "de älskar dig, precis som du är nu, vi får inte förändras, inte jag och du för de älskar oss precis som vi är nu (...)" lalala bra låt med raymond och maria..  de älskar dig heter den..

men nu gott folk är det snart sovning som gäller..  god nattski


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback