hmm drömmar

jag drömmer oftast mycket konstiga drömmar.. det är sällan jag kommer ihåg hur de hänger ihop och så.. så jag brukar totalt strunta i vad jag drömmer, blir bara förvirrad som satan.. men i morse när jag vaknade var det första jag tänkte ett namn, johannes sand..  och jag känner inte ens nån som heter johannes.. mycket lustigt, jag somnade om.  nästa gång jag vaknade, samma sak, johannes sand..  men shit tänkte jagvad ska nu detta mena? så jag kollade upp namnet, på birthday.se finns fyra johannes sand, 22, 29, 72 och 89 år gamla..  kollade facebook också men där är det ju assvårt att söka på namn, får upp massa som inte alls hänger ihop med ens sökord.. så det struntade jag i...
men hjälp mig, finns det nån som är duktig på drömtydning? helt sjukt att få upp ett namn som man inte ens känner nån som heter..

nåväl idag är jag arbetslös.. eller jag har ingen arbetsplats att gå till, arbete finns överallt, hela lägenheten är ett enda stort städarbete.. utom garderoben som jag fixade i söndags..  men allt det som var i garderoben som nu trängs i hallen och sovrummet, det borde ta sig ut till containern tycker jag..  och jag har frsökt ska ni veta..  både bett snällt och skällt men inget hjälper..  asjobbigt.. ingen diciplin på någon nu för tiden..  bättre var det på farmors tid.. haha

nej nu ska jag ta mig i kragen..  ha en bra dag, njut av vädret, även om jag skulle hoppas på regn idag eftersom det skulle betyda en torr vår.. men men.. bondekalendern har väl inte rätt alltid får vi hoppas.. 

Kommentarer
Postat av: Denise

jag hoppas på att de inte ä nått fel på de.. men de få ja veta om 2 veckor då ja ska till ortopeden.. men fan man ä ju helt handikappad nä man ha ont å sen att jag igentligen måste gå på kryckor hela tiden gör inte saken bättre! VÅGA VÄGRA KRYCKOR kör ja med ialla fall! Tack så mycket hihi Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback