i´m a bad blogger

okej..  jag är intte bra på att blogga OCH är inte nån stjärna på engelska, om man kollar rubriken iaf..

nu har jag lyckats få lite jobb :) grattis till mig..  det är iofs bara fram till onsdag.. men bättre med en vecka på samma ställe än inget alls.. oc h ju mer jag är där och lär mig barnen och rutinerna desto hellre vill de ha tillbaka mig.. sen har jag fått några skidsemesterveckor jag ska vicka med..  nice fan.. 

idag var jag en sväng på gärdesskolan, (som för övrigt inte alls ser ut som det "ska").  jag var där och hälsade på malle lite, hon går ju komvux nu, var med henne och snackade lite med syon, som ju då är pia vars parkeringsplats jag alltid snor. (detta var hon ju tvungen att kommentera framför massa folk som inte vet att hon faktiskt sagt att det är okej)..  pratade lite om förskollärar utbildningen och de ändringar de nog ska göra där, hon hade inte hört något om det så jag hoppas att det inte blir nåt problem för mig med det iaf..  blev riktigt sugen på att läsa lite, satt och kollade malles schema, tänkte att om jag skulle komvuxa lite så skulle jag nog läsa historia A, religion B, svenska C kanske psykologi B..  men det känns lite sådär, inget av de jag behöver, och för att plugga heltid får jag läsa 500 poång, vilket jag inte riktigt kommer upp i på de här kurserna så jag får la jobba som jag gör nu till sommarn sen börja på högskolan..om de inte ändrar utbildningen så klart..

nehe nu ska städa lite mer och kanske fixa nåt att äta..                  

adjö go vänner..  // josé

Kommentarer
Postat av: Anonym

hola hola min spanska e mycke braaa.. Ja inte fatta vad du mena med att du dålig engelska kan:) haha... När ska du komma o kolla in mitt nya kök då??? hehe

2009-01-16 @ 19:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback