fredag - fridag - arbetslös

baah..  degat hela dan idag.. inget jobb idag alltså.. men jag har tusen saker jag borde göra, idag har jag avverkat ca NOLL!!  men innan helgen är slut ska jag ha hunnit med följade:

-tvättat klart all smutstvätt
-städat bort de sista av kottens saker
-gjort köksbordet synligt igen
-diskat  (snabbaste målet att genomföra)

dessutom vore det kanoners om jag har får hit min byrå som är hemma hos mamma.


och nu gråter will smith på tvn..   suck, så sorgligt..

tillskillnad från förra inlägget blev detta lite kortare..  men jag återkommer..  kram josse

Kommentarer
Postat av: Moa

asså du om du inteb görs så mycket kan kanske jag o adam kan titta förbi en sväng imorrn??? (lördag)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback