mitt i natten

klockan är sent..  fast jag har ingen skola i morgon så det är ganska lugnt..  ska möta fia inne i stan vid tio tiden i morgon.. så blir det julklappsshopping för hela slanten.. efter det ska vi hem till fia och baka julgodis och mysa..  jag längtar redan, har peppat med julmusik idag.. ingen som har något tips på lättlagat julgodis??

nehe jag har inte så mycket mer positivt att skriva om..  julen närmar sig och hemarbetet med.. jösses vad mycket läsa och skriva det blir.. men min grupp är alla överens om att vi ska vara klara med det mesta innan julafton.. det betyder ASMYCKET jobb nu men i gengäld kan vi vara hel LEDIGA i mellandagarna..

god natt folks..   love josé

Kommentarer
Postat av: Denise

hehe nää så mycket saknar jag inte gislaved! men ha man ärenden så måste man haha... Hoppas du fått de fint i din nya lägenhet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback