hard work work

sitter på jobbet och fixar lite med junibarnens presenter. jag fick ju bli förste paketansvarig! (stolt) haha..

ska snart fylla i ansökningspappren till att bli aupair, håller även på med ett personligt brev till familjen i athen. nice nice. hoppas det ordnar sig med något iaf.

just idag är jag en skvätt förkyld efter mitt och malins äventyr i helgen. först tälta och sedan köra 30 mil nercabbat i regn. inte att rekomendera direkt...
skönt med kort jobbvecka iaf. får se vad man tar sig för. blir la boket på lördag kan jag tro. haha hoppas det inte är allt för många männsk där som man inte vill träffa. men så brukar det ju vara.

får se när jag uppdaterar nästa gång.. ha det bra alla.!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback