är någon av hästarna hemma??

vissa människor, är de på riktigt eller jvlas de bara med mig?? om jag sägr något på skämt (alltså jättemycket på skämt) så är det ju så att jag inte menar det.. men när man fr ett helt seriöst svar tillbaka, då börjar man ju undra.. jag fattar väl förihelvete att jag inte kan slå personen längstfram i kassakön med en stekpanna, eller att jag inte får blanda valium i barnens filmjölk (alla äter ju inte ens filen liksom) eller putta ner grannens bil i ån för h*n tagit min parkering men där får jag ett helt seriöst svar som om jag vore helt körd i bollen och på riktigt övervger det.. vad har folk för syn på mig egentligen?? kanske ska be sifo göra en undersökning.. tills dess, ca 50% av det jag skriver och sger är bara skit, så ni vet det.. ska se om jag kan skriva ihop någon slags guide till vissa så de kan veta när jag driver och när jag är allvarlig.. någon som har svårt för att veta när jag gör vad, släng in en kommentar så ska ni få en guide hem i brevlådan, (obs texten kommer vara i rött då svart färg r sl t i min skrivare) fridens

Kommentarer
Postat av: Moa

haha låter som att det är någon som tror sig känna dig fast att det är långt till det:)

Postat av: Gelica

Det finns människor till allt ;) Haha

2011-10-14 @ 19:37:21
URL: http://gelicas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback