hjälp till nu allihop

ja nu tar vi i från tårna,
först ett djupt andertag, samla fokus och all ilska och s tar vi i
ett
två
tre
MORR!!

tre inlägg TRE!! inlägg, mycket väsentliga för mänskilghetens överlevnad, har blogg.se inte laddat upp..  jag har skickat dem zwei gånger var.. alltså sex inlägg som de bara av ren elakhet struntat i.. tur för dem att jag har gratis sms..

ska jag lägga in inläggen här och nu?? nja när jag skriver om sommarkänslor och cyklar och min konditoin vid nio tiden på kvällen så känns det mer äkta än om jag skriver om det nu miss i nassen..

morgonens första inlägg 03.30 som handlade om grävlingar känns också fel att skriva om när jag ligger i sängen och väntar på nattgäst, (John..) (Blund alltså)

morgonens andra inlägg som förklarade varför i hela friden jag gick upp halv fyra en ledig dag passar inte heller riktigt nu..

ni kan alltså lätt stämma blogg.se för att de har sänkt er livskvalité.. eller ja nu vet jag inte riktigt hur mycket ni värderar min blogg, men vi skulle ju iaf kunna säga att blogg.se gjort sig skyldiga till förargelseväckande beteende.. för arg blev jag.. minsann!!

 

tjoflöjt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback