konstaterat

hon den där josefin jonsson skulle behöva bo ihop med någon som stoppar hennes goda idéer hon alltid får ungefär vid läggdags.. jag skulle pausas lite och sedan sättas igång vid en bättre tidpunkt..

idag var det ommöblering som stop på schemat vid halv tio tiden.. så nu är makaronerna i vardagsrummet.. (tillfälligt) de ska stå på mina hyllor när jag fått upp dem men just nu ligger de i (sina förpackningar i) byrån som hamnade bredvid soffan.. ingen som är duktig på det där med borrmaskiner?? tänkte hängt upp dem men de skruvarna som passar i min borrmaskin var för korta, räckte inte ens igenom konsollerna..

nu schlafen..  öppnar på jobbet imorgon.. yey!! jag börjar 6.30,  exakt samtidigt som första barnet kommer.. hmm, inte helt genomtänkt, jag tar eget initiativ och kommer istället vid 6.20..

so good night

sleep tight

don´t let the bedbugs bite

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback