Jag blir så trött

Jag är quite fucking irriterad.. ni känner kanske igen er, man får ett sms där det står typ: hej! Bla bla bla. Du hör ju aldrig av dig. Kram Men HALLÅ! Om vi inte hörts av så är det antagligen på grund av följande anledningar: 1. Jag har inte ringt eller smsat dig 2. Vi har inte sprungit på varandra ute någonstans 3. DU HAR INTE HELLER RINGT ELLER SMSAT MIG HELLER Det allraste värsta är ju när personen i fråga dessutom är en sån där upptagen person som man måste boka tid med flera veckor i förväg om man ska ses, och som har väldiga problem med att svara på samtal eller sms.. Kanske låter hårt, men är det så att det alltid är jag som ska vara den som hör av mig så kan det lika gärna vara.. Jag hör av mig till de som hör av sig till mig funkar inte, det säger väl sig självt, behöver man väl inte vara rymdforskare för att förstå? Oavsett om man hörs ofta eller sällan så får det ju vara på bådas initiativ.. Oj då! Vilket positivt inlägg, ni känner att ni fått en injektion glädje? Nåja så får det bli ibland.. Men det värsta när man råkat ta ut sina aggressioner så folk kan läsa om dem är när folk inte själva i tysthet kan ta åt sig om de känner det, utan måste fråga om det är dem jag menar.. Känner du dig träffad så bättra dig bara.. Fridens

Kommentarer
Postat av: Gelica

Känner igen känslan. Iblan känns det som man är den som alltid hör av sig.

Man är 2 i en vänskap och det finns alltid perioder då man liksom har annat för sig men jag brukar iaf försöka slänga iväg ett sms el en kommentar på fb :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback