Idag är vi svaga, vi spenderar dagen i sof...

Idag är vi svaga, vi spenderar dagen i soffan, alla tre grisarna.. Men snart kommer hanna och Vagner hit, då kanske, bara kanske, vi avancerar oss upp till sittande.. Gårdagen var faktiskt trevlig, lite mycket dricka för några men det klarade vi ut ändå.. Träffade massa folk jag inte träffat på länge, det väckte en hel del tankar och funderingar i mitt lilla huvud, ajsing bajsing inte bra.. En del saker ska man (läs jag) nog bara inte förstå.. Att en person som jag egentligen borde typ hata så lätt blev förlåten. Att det känns så naturligt att hälsa och kramas och sedan råka dra ut på kramen alldeles för lång tid, och det bara känns naturligt.. Tills lillebror börjar känna sig ensam och övergiven och då lägger sig i kramandet, då blev det bara obehagligt.. Diskussionen som bror hade, mestadels med sig själv, om vilka spännande barn han och jag skulle kunna få gjorde att det snabbt blev som vanligt igen och snart pratades det bara om räkmackor, Feskekörka och poseidon, givetvis på bred göteborgska.. Nehe nu är det dags att rycka upp sig, kaffet är färdigt och det är något jag behöver idag, i mängder! Fridens


Kommentarer
Postat av: Denise "Diidds"

Visst är de underbart me alkohol å man kommer på sej själv dan efter att varför gjorde jag så där??

Kul du hade en bra kväll ialla fall en annan kände sej en aning för gammal å nykter för att överleva kvällen haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback