Hej och hå, fredag idag då.. Efter en hej ...

Hej och hå, fredag idag då.. Efter en hej veckas mattantande var det skönt att lägga kockmössan på hyllan och ta helg för att på måndag äntligen få börja min första anställning på förskola.. Så skönt, hoppas det ger mig lite motivation till att plugga de där två åren jag har kvar.. Just nu är det lite kämpigt med pluggandet, kommer inte igång ordentligt, trots att jag vet vad det är jag ska läsa på.. Nåväl, ikväll blir det balkonghäng med vin och dresscode ziperall.. Mys, Fisen som kom med den briljanta idén.. Men eftersom vi kanske skulle kunna få för oss att utgång är en bra idé så är jag sminkad och har partyblåsan med mig, kändes ganska konstigt att stå ute och vänta på skjuts uppsminkad och fixad i håret och ha randig sparkdräkt på mig.. Men det var nog ganska många förbipasserande som fick sig ett gott skratt såhär på fredagskvällen.. Det bjuder jag på, ett gott skratt förlänger ju livet, grattis Anderstorp nu lever vi lite längre! Haha ha en bra kväll allihopan! Fridens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback