Dagen idag har varit riktigt kämpig, dunka...

Dagen idag har varit riktigt kämpig, dunkande huvudvärk från det att jag gick upp i morse.. Stressigt på jobbet, inte snällt med tre matleveranser, söndrigt svalrum och problem med diskmaskinen första dagen då vi helst bara skulle fokuserat på att få maten lagad och upplagd i tid.. En sväng till bil och maskin fick jag också hinna med mitt upp i allt.. Nåja, vi överlevde.. Kom hem vid halv fyratiden bums i säng för power nap så jag skulle orka med MK-kick offen vid sju, trodde jag, men den var visst vid sex, och när jag kommer på det, tjugo i sex ligger jag fortfarande i sängen och nästan skriker på grund av huvudvärken, går upp för att se om jag kan klä på mig, hamnar hulkandes framför toastolen, klarade mig som tur var.. Men några värktabletter vågade jag inte ta eftersom jag brukar spy av dem.. Det blev sms till H om att jag inte kan komma sedan sängen igen, där har jag legat nerbäddad med kudde över huvudet tills mamma ringde och väckte mig.. Då hade illamåendet släppt så jag kunde trycka i mig några ibumetin, not to me: KÖP ALVEDON FÖR TUSAN! Nu håller vi tummar och tår för att denna migrän, eller vad det kan vara, släpper tills i morgon så jag kan vara FIT FOR FIGHT då! Känner mig ganska ofittig nu.. Medlidande sökes om ni undras vad jag håller på med^^


Kommentarer
Postat av: Moa

mitt medlidande har du alltid gumman oavsett vad det är:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback