Möte med en främling... Okej det låter ner...

Möte med en främling... Okej det låter ner spännande än det Är.. Men ändå.. Min lilla söta ROSA telefon zylo har gått in i väggen och ligger numera på psyket (med väggen menar jag asfalten på jobbet och psyket Är elgigantens laga-söndriga-saker-ställe), detta innebär att F305, som egentligen gått i pension, får rycka ut och vikariera.. MEN då finns inte alla mina kontakter med, och någon av dem, hoppas jag det Är, har jag nu bestämt fikadate med.. hade jag varit smart hade jag med en gång skrivit som det var och frågat vem personen i fråga Är.. Men nu var jag inte så smart så jag skrev på som vanligt och efter en lång sms konversation där vi liksom stämt träff och så kan jag ju inte helt plötsligt skriva "du förresten, vem Är du?" himla tur att vi ska ses hos mig måste jag säga.. Haha..


Kommentarer
Postat av: Hannaaaah

Vem va främlingen då?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback