Lagom till att myrorna försvunnit kommer s...

Lagom till att myrorna försvunnit kommer spindlarna.. I morse när jag gick upp (alldeles för sent som vanligt) så upptäckte jag massa massa spindlar, jag överdriver faktiskt inte när jag säger att det var ett tjugotal, små små svarta spindlar.. Utan glasögonen på så trodde jag först att det var myror.. Men jag tog fram första bästa spindelbekämpningsmedel, FÖNSTERPUTS! Det var det som fanns närmast till hands.. Och det funkade utmärkt.. spindlarna dog och flöt omkring på golvet.. Sedan var det bara att torka upp med toapapper.. Do olycka kommer sällan ensam, undras vad det blir nästa gång, gråsuggor kanske, eller vargar eller kor.. Det återstår att se helt enkelt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback