Äntligen

finaly!! idag har varit en bra dag.. fick ju lönen igår så när det efterlängtade smset från Elgiganten kom om att min telefon är klar så åkte jag raka vägen dit.. köpte mig även en ny sladd/adapter till mina datorer, har ju inte haft någon fungerande dator på ett tag.. inte så lätt att jobba då kan jag upplysa er om.. men nu jäklar.. !!  perfekt att sladden fungerar till båda datorerna med.. behöver bara vrida på en knapp så det blir rätt volt..
goodie goodie goodie med andra ord!!
nu blir det lite städning, eller mest undanplockning, i min lilla lya.. får några visitors imorgon nämligen.. de e nice..

det var allt för nu, håll till godo


fridens

Kommentarer
Postat av: Gelica

Det skall bli kul att se hur du bor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback