svenska skrivregler (josse och fias tolkning)

lilla fian min har inte haft det lätt idag.. 

Fia säger (14:33): ja det kan man säga. de misshandlar (som du brukar sgäa) det svenska språket. använder MAN ÖVERJÄVLARSALLT
-=josefin=- säger (14:34): jag brukar säga VÅLDTAR!! för det låter värre

FIA DU ÄR FÖR SNÄLL BÅDE NÄR DU PRATAR OCH I DINA HANDLINGAR!! JAG VET ATT DU HAR ONDSKAN I DIG!!! TA FRAM DEN FÖR TUSAN

Sedan följer lite allmänt gnäll från både hennes och min sida om olika felstavningar och andra konstiga ord.. vi kommer fram till att de antagligen förljer typ norska skriv och stavningsregler..
det här med man då.. vem fan är man? det är inte nödvändigtvis en människa med penis.. utan kan vara vem som helst, ofta står man för de flesta (och inte DEM FLESTA).. men kom  vi (jag och fisen alltså) fram till att där det står man kan vi byta ut det till vilket namn som helst, och oftast bör det då stämma halvbra iaf..

(personen rabblar upp massa irriterande saker som hänt på jobbet)
[...] så jävla trött man blir [...]

blir tex

(personen rabblar upp massa irriterande saker som hänt på jobbet)
[...] så jävla trött Arja Saioma blir [...]

så kul.. fia byter ur alla man mot Arja Saioma.. själv har jag inte kommit på någon speciell än utan byter lite då och då..  Pol Pot har fått rycka in ett par gånger..  blir himlans intressanta texter då faktiskt..

---------------------------------------------------------------------------------

jaha nehe helg nu för miss josefin jonsson.. aha aha inte illa va?  musiklektionerna den här veckan blev inställda pga sjukdom.. men jag ska till skolan imorgon iaf.. lite pluggeri ihop med en i min klass.. nice nice, speciellt eftersom jag inte riktigt kan komma igång med denna lustiga uppgift vi har till på lördag (bara en sån sak liksom)

-----------------------------------------------------------------------------------

fisen har fixat till sin tatuering och planerar vidare på mer kroppsutsmyckning..  vilket gör mig lite sugen, men väntar lite till (det har ni aldrig hört innan va)..  jag behöver lite mer mod innan jag låter en annan människa sticka nålar i mig hundra tusentals gånger för att jag ska få en teckning på skuldran..

-----------------------------------------------------------------------------------

weddning på G då ja..
jos och fis har tagit oss an uppdraget att planera ett bröllop.. the boys som ska gifta sig vet inte riktigt om det än men skit zuzammen.. de får reda på det tids nog..

--------------------------------------------------------------------------

good night world!

^^ puss puss!


Kommentarer
Postat av: fia

Det var mig en ära att få vara huvudperson i ditt blogginlägg. ;) Puss och kvist


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback