ska det vara såhär?

sitter här och diskuterar med min kropp, kommer på att jag låter som sverker olofsson (i plus).. dagen började med att jag tog min lilla shyfilis (bilen som heter så ja) och begav mig till gislaved.. klockan var typ 8.. jag hade ett rörelsepass med några av mina underbara barn.. hur det gick är en annan historia.. efter det tog jag mig till mitt älskade törås för att lämna tillbaka lite grejer jag fått med mig då jag jobbade där sist.. sedan åkte jag hem till växjö igen.. väl hemma runt två-halv tre) var jag så in i bombens trött att jag däckade på sängen.. har sedan spenderat hela eftermiddagen halvsovandes med mensvärk (som vägrar ge med sig) och huvudvärk.. det är då jag frågar mig: "ska det vara så? är det så här det ska vara?" och känner mig som en sverker kopia..
ska man behöva sova 20 timmar om dygnet för att orka med de korta stunderna i skolan (nu överdrev jag rejält, men så här mycket som jag sover nu för tiden gjorde jag nog inte ens när jag var spädbarn.. eller nu för tiden, denna veckan och lite av förra)..  kan det var några bascilusker eller virusar som bygger bo i min arma kropp? isåfall tycker jag ni ska se er om efter ett annat boende.. eller i alla fall se till att göra mig riktigt jäkla sjuk i tre dagar så jag kan vara det och sedan är det över.. för gå att må halvkass i flera veckor är faktiskt värre.. MEN OM NI NU SKA GÖRA MIG JÄTTE SJUK SÅ VÄNTA TILLS EFTER HELGEN!! haha..

nehe nu ska jag lägga en sista touch vid den individuella delen av det som ska lämnas in imorgon,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback