jag gillar ordvitsar..

ja det gör jag.. och om det inte är en ordvits från början så kan det lätt bli en..  guud vad jag saknar dagarna i lägenheten när jag och J satt och kom på hur många som helst, den ena värre än den andra.. allra bäst var det de gånger A var på jobbet och E i skolan..  kan det varit torsdagar jag slutade tidigt.. haha tur som fan att J var arbetslös, så jag har dessa minnen..  annars var ju (den korta) tiden där inte speciellt lyckad.. haha..

anledningen till att jag kom att tänka på detta är att jag letade efter min morgonrock (har fortfarande inte hittat den, fick ta nakentröjan istället).. och ja jag pratar med mig själv, gärna på svengelska..  och eftersom jag kollade runt på youtube igår och då såg bland annat skogsturken och massa parodier på honom så inspireras mitt tal av honom..  här är min lilla dialog  (eftersom jag svarar mig själv är det inte någon monolog va?)

Jag: var är min fuckin robe?
Jag: helt jävla väck
Jag: hmm.. inte could it be in the garderob va? (med engelskt uttal blir det GAR DE ROB= GUARD THE ROBE)
Jag: HAHAHAHAHAHAHHA.. fan vad kul jag är!!!
Jag: helt sinnes!! vem ska jag berätta detta för??

eftersom jag misstänkte att det finns så många i min närhet som skulle uppskatta denna (klockrena) ordvits 6.30 på morgonen så satte jag igång med pluggeriet istället.. men har inte kunnat släppa det och vill förmedla min intelligens till omvärlden så jag skriver ner det här..

på tal om skriva ner..  vad är det för skillnad på skriva ner (ev. ned) och skriva upp.. brinna ner och brinna upp, samma sak..  what is the fucking skillnad liksom?? det kan inte ha med gravitationen att göra va? eller vilket håll man har huvudet i förhållande till polcirkeln.. eller pennans lutning genom papprets tjocklek gånger pi??
nej nu känner jag själv att jag har gått i spinn..  plugga var det ju!! finns alltid hundra saker som är roligare att göra än just det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback