Jag Bloggar idag från korsordet! Wihoo! De...

foto_0740 (MMS)

Jag Bloggar idag från korsordet! Wihoo! Det korsordet som jag klarat ut alldeles själv, på väldanst kort tid dessutom (för att vara jag).. Det är lite knepigt med korsord tycker jag, för några år sedan när jag bodde hemma och mamma och kent ofta hade korsords tidningar liggande på altanbordet då var jag ganska duktig, men nu när jag bara ger mig på att lösa lite då och då.. Ja nu är det värre. brukar testa några ord men så fort jag inte kommer på rätt så ger jag upp, eller frågar mamma. min kära mamma tycker dock att det är lite pinsamt att hjälpa sin (i de flesta fall) vuxna dotter med barnkrysset.. Så där får jag sällan någon hjälp, istället gör jag som jag gjorde när jag var liten. Jag skriver O i rutorna, fast bara några här och där. Det gjorde jag alltid innan jag lärde mig några andra bokstäver.. Haha.. Det är inte helt lätt för någon att lösa klart det när jag varit i farten, för vilka O som är rätt och vilka som är fel är inte alltid så enkelt att se med en gång.. Mitt sätt att säga IN YOUR FACE! men idag löste jag det som sagt.. Vuxenpoäng till mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback