en liten question så här på kvällskvisten

asså! rubriker, ska inte de ge någon form av hint om vad resten av texten kommer handla om?
det har en del inte förstått iaf.. rubriken är något som verkligen intresserar mig.. men sen handlar texten inte för fem öre om det rubriken lovat..
IRRI (wait for it) TERANDE!

hmm, vad ska jag skriva om mer? har inte så mycket annat som stör mig just nu..

dagens plugg i biblan blev inställt.. istället bestämde jag med fia att jag skulle komma dit en skvätt.. hon lagade jätte god lunch till mig (söto) och så jag fick låna hennes tvättmaskin så lite vita kläder blev rena.. :D resten av alla mina kläder (och annan tvätt) funderar jag på om jag ska tvätta någon natt, nu när jag inte har någon skola förens på tisdag, eftersom tvättstugan aldrig är ledig..
när fia stuckit till träningen begav jag mig hemåt.. det blev en promenix med anna runt sjön och sedan plugg..

nu blir det schlafen för imorgon hade vi tänkt göra ett nytt försök i biblioteket..

ciao josé


Kommentarer
Postat av: moa

haha mina rubriker kan ju faltiskt vara så. Avd en anledningen av att det är det enda jag vill skriva och tycker det passar bra där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback