likheter och skillnader

kollar greys nu..  "trädmannen" är med, eller inte den riktiga trädmannen men en som spelar som han har samma sjukdom eller vad det är..  en slags vårtsjukdom som jag för ett halvår sen var typ säker på att jag fått..  men så var det inte..  tur för mig.. och om den där lilla bocken nruse följt greys hade jag INTE varnat henne för spindelscenen på operation.. (hon har en ganska svår spindelfobi den flickan)..
kärleksproblemen i dagens avsnitt är ganska lika de vi hade i mitt kompisumgänge för nåt år sen..  fast dereks syster var min bror och mark var min kompis..  gör det mig till derek?? inte mig emot.. han är ju inte ful direkt..
funderar på att träna bort min hissfobi (taxi som mellanbocken hade sagt) på samma sätt som alex gör, hade ju varit smidigt.. undrar vem som skulle orka åka upp och ner i hissen med mig så länge,,
kondom i lungan är iaf ett syndrom jag inte lyckats med.. än.. har inga förhoppningar om att lyckas med det heller.. men det är ju något jag skulle kunna lyckas med.. haha..  genom övning på frukt och grönt då alltså, annars håller jag inte på med sånt..

synd bara att det inte vimlar av lika många hotties i mitt liv som på greys anatomy..

nehe nu ska jag sitta och känna efter lite hur jag mår, kan ju kanske hitta något annat syndrom.. ogästvänliga kroppsdelar kanske.. haha ^^

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback