kreativiteten har flödat!!

har tagit mig lite tid att pyssla..

krokodilen och sköldpaddan som är bosatta på nyckelknippan 5b gjorde jag i somras på jobbet..




mamma bad mig pärla en cykel till min morbror som fyller år, han ska få pengar till en cykel men hon ville vara övertydlig så han verkligen fattar till vad pengarna ska gå.. hoppas han fattar..



kommer inte ihåg vad det skulle bli, men fick damp och det blev en ring..




hade inte kort på fler saker ust nu... men ska försöka se till att fixa det.. just nu håller jag på med ett par örhängen..  det ena är klart men sprang och gömde sig när jag pratade i telefon.. tror jag vill ha dem likadana så får vänta tills det färdiga kommer fram igen innan nästa blir gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback