josefins önskelista

snart är det min tur att fylla år.. känner inte för det alls faktiskt.. bästa presenten vet jag redan om (fast jag låtsas att jag glömt).. eller jag vet ju inte så mycket som jag ska få.. jag vet från mamsing och fising.. men för en gångs skull ska ni veta, att josefin jonsson funderar på att anordna någon form av födelsedagsfirande för fler än närmast sörjande.. hur lägger man upp planering inför ett sådant när det finns vissa problem?
problem 1: jag bor på 22kvm
problem 2: De flesta av mina kompisar bor i Gislatorpsområdet
okej två större problem.. några mindre.. (gnällproblem)..
hit till Växjö är det ju då bara två stycken hemifrån som bemödat ta sig.. så lite kul hade det ju varit att ha kalas här, för att typ tvinga hit några fler.. men vart gör jag av dem? vimlar ju inte av sovplatser direkt.. sedan tror jag en del skulle dissa mig, och just nu orkar jag inte med några fler bittra sanningar..
om jag då tar och har något i gislatorp..  vart är jag då?? hyra lokal pallar jag inte med.. får fila lite mer på detta..

nåja resten av inlägget är ett gammalt som inte publicerats (vilket börjar bli ett mer och mer vanligt problem för mig.. morr, ska kanske byta till annan blogg)?




"[...]jag har inga stora krav, en biljett till månen tur och retur, 30 kilo kött, en livsprenumeration av fantomen, en egen motorväg, [...]" den som kan komma på vem jag citerade vinner en bok!!

men min önskelista då, JOSEFIN JONSSON VILL HA:
studiemotivation!!
sommardäck till shyfilis
snyggt påslakanset
(med örngott till typ 4 kuddar)
ingen jävla plastaskit-skoho
röda converse, (sånna de hade i Afterdark med babsan)
en egen radioshow
parfym - escada magnetism
en skohylla som passar i min lilla garderob
biljetter till ladies night (eller Brolle för mig själv en hel helg)








//José

Kommentarer
Postat av: Moa

oj oj hur ska detta sluta???

Postat av: Denise "Diidds"

Jag förstår ditt val att ha Brolle för dej själv för de vill jag me!!



Jag kommer komma på ditt kalas oavsett va de är bara jag kan!

Är ju inte den gnälliga typen fast jag inte fått tummen ur å vatt å kollat in din lilla koja än

2010-10-08 @ 11:05:53
URL: http://diidds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback