tjusdej

dagen började med en mindre försovning.. inte så stor så jag behövde komma försent, men tillräckligt stor för att stressa upp mig.. att jag kom försent var väglagsrelaterat.. sheisse rövhål vad snö det är överallt.. men allra mest har den kära bilen herrfru shyfilis samlat på sig.. hanhon tror att hanhon är en igloo, jag har försökt förklara att igloosar är bostäder på grönland och att hanhon varken är en bostad eller på grönland utan ett fordon, färdmedel, i SVERIGE, Sweden, svedala.. trög bilfan måste jag säga, att jag ska behöva upprepa samma sak var och varannan dag utan resultat.. pinsamt..

nåväl, dagen fortsatte relativt bra.. försovningesstressen bidrog dock till att jag glömde mina regningbyxors så det var icecold när vi var ute.. stackars stackars mig.. på eftermiddagspromenaden med fisen fick jag däremot låna ett par termobrals..  det var snällt, hon är oftast ganska snäll faktiskt (ang. faktisktet, inte så att hon skulle vara elak men jag/och övrigt bös förtjänar inte riktigt snällheten alla gånger).. när jag fått på mig termobyxorna kände jag ett RATCH.. yey mina bästaste byxor gick sönder.. de har dock hållt jäkligt länge med tanke å att jag köpte dem på typ citygross i panik för det inte finns några tvättider.. nåja underbara SUPERBETTAN2000 fick rycka in och fixa biffen


detta är en maskin av högsta kvalité!! me löv her

hade jag hittat låten på youtube eller om det gått lägga upp det som spotifymusik hade ni kunnat lyssna direkt men jag bjuder på musiken i form av spotifylänk istallet.. den passar lite in tycker jag
♫♪♫♪♪♫ mjuseek ♫♪♫♪♫♫

nu blir det date med kudden mina vänner.. önska mig lycka till..

Kommentarer
Postat av: fia

gör alltid mitt bästa för att vara snäll och en bekräftelse om att jag är det då och då, det värmer! <3

Postat av: Denise "Diidds"

åå fia ä verklien en snäll prick! när hon va liten så brukade jag få leka me hennes leksaker! :D <3

2010-11-24 @ 10:30:12
URL: http://diidds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback