frajdej

en del saker vet man utan att ha bevis för det, när jag hamnade på psycodads blogg så besannades mina vetanden:

I vin finns kunskap,
I öl finns frihet,
I vatten finns bakterier.    kolla här för att få förklaring


funderar på om jag ska ta dett till mig och viga helgen därefter, men nae, orka.. i såfall får det vara rejäl peppning av josé ska ni veta..


idag borde jag nog få reda på vad arenalåtar är för något för det var ju inte en jävel som visste det,,  DÅLIGT AV ER


sitter hemma hos fisen just nu och blir alltså tvingad att se på idol, YEY! och för att jag inte ska slå över nu när hon smitit iväg för att hämta sin bil så gav hon mig ett uppdrag, dock vet jag inte riktigt vad det var för uppdrag, tror jag skulle komma ihåg vemsom sjungit om hon missar någon.. får se om jag tar uppdraget på allvar eller inte, troligtvis inte, KOLLA TEXT-TV SEN FFS!!

appropå idol, läste någonstans att nån av dem (jay?) testats positivt för droger.. men hallå eller, ramaskri i hela sverige!!  ååå men gud vad farligt (eller det kan det ju iofs vara) men är det speciellt förvånande?? nej..  det är en himla massa folk som söker in till ett musikprogram för att blir rockstars.. eller nä, popstars är det ju.. åtminstonde kändisar i någon skala, och vad gör kändisar mest och bäst?? THEY DO DRUGS!! (Nej jag drar inte alla över en kam men rackans många håller mest på med det när de blivit "kända"..)
dessutom så tror jag att det är fler än folk tror som röker och sånt lite då och då.. försespråkar det inte men det är vad jag tror..

FIA: Gotlänningar ska visst vara väldigt pigga i sängen.. kanske ska byta ut **** mot honom (nickar mot Olle på TVn)
vad svarar jag på det?? ingenting, jag bara skakar lite på huvudet och funderar på vart jag ska låsa in henne..
nu ropar hon från köket:OLLE, MY MAN!!
vad ska man säga? eller kvinna..  hoppas hon iaf fixar popcorn när hon är där, låter som något åt det hållet.. ME LIKE!!

adios redöörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback