Det blir nog ingen fotbollskarriär för m...

Det blir nog ingen fotbollskarriär för mig. Inte som målvakt i alla fall.. Var ute när spelade fotboll med två barn innan, det ena barnet (3 år) var riktigt duktig, men där fick jag ju "göra mig på" lite för att inte utklassa. Det andra barnet däremot, (4,5 år) var riktigt duktig. Kändes lite sådär kul för mig som Är 19 år äldre att matchen var riktigt jämn utan att jag behövde göra mig på alls.. ........................................................... Det där med nytt stycke och så fungerar inte riktigt när jag smsar in inlägg.. Men ni får klara er utan det............................................................... Nu ska jag smart ut och sätta mig i sandlådan en stund, lovade barnen att komma tillbaka till leken efter min rast. "vi kan låtsas att du är på semester".. Ikväll blir det middag hos fia, ska se om hon inte har lust med en liten promenix innan. Hoppas det... Hej då på er.. Hoppas solen skiner på er också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback