våffeldagen

jaha då var det dags för våffeldagen..  viktigaste högtiden.. haha  inte riktigt..  jag åt våfflor i söndags, tror det får räcka..  jag missade ju semeldagen (och har fortfarande inte ätit en endaste semla) om jag ser det som bra eller stört har jag inte betsämt mig för än.. hade jag varit i gislavedstrakterna så hade jag nog fixat till lite våfflor, om inte annat så för adams skull.. den lilla stollen ringde mig igår förresten.. när jag berättade att jag faktiskt duschade så påminde han mig så snällt om att jag skulle titta upp i taket (så jag inte får vatten i ögonen) och att jag skulle torka mig med handduken sen..  vilken tur att han påminde mig..  annars hade jag kanske fått för mig att ta till pappersnäsdukar..

en fågel viskade i mitt öra att min kära fjve gått och blivit lite krasslig, det tycker jag låter som en urbota dum idé, kanske ska be adam påminna dig om att man inte ska bli sjuk..  det gör han nog så gärna så..

jag kan ju faktiskt passa på att gratulera alla som fått tillökning nu på senaste tiden, så kul!! och så kommer de små underverken ut lagom till vårens första sköna långpromenader, det hade ni planerat bra tjejer (och killar)..

nu när mars 2010 snart är slut kan jag tycka att det varity en riktigt konstig månad, massa små söta barn som fötts och en massa andra roliga saker som hänt, men också massa tråkiga händelser..  så nu håller vi tummarna för at april antingen håller sig till bara roliga saker, eller kör på lite mer mittemellan bra saker.. 

nehe nu ska jag ringa min lilla farmor, hoppas läget är bättre.. igår var det ju "skit" .. men efter en stunds pratande så kunde hon se lite ljusare på tillvaron, hon hade ju trots allt ork att jäklas med farfar. så det får vi väl se som positivt.  får nog bli en tripp till göteborg snart igen, ska bara flirta till mig att få låna en lite bättre bil.. kanske kan lura upp mamma till mormor så kan jag vara hos farfar och fixa lite, för den där hemtjänsten i gbg är ju inte mycket att hurra för..  eller det var väl orättvist sagt, de som arbetar är jätte bra (säger faffis iaf), men de som bestämmer om vem som ska få vad, de skulle jag vilja träffa (med något).. nåväl snart kommer väl kusinen hem från sina utlandsstudier, och då har de ju någon som bor i närheten.. det är inte så kul att pappa och ann-sofie har ca 15 mil dit och P-O har ju betydligt längre eftersom han bor uppe i stockholmstrakterna.. 

NEJ NU JOSEFIN JOHNSSON (jonsson?) är det dags att ta tag i det där pluggeriet igen..  det här får du nästan avdrag för, det har itne varit en micropaus.. SLARVIGT!! (varför är allt annat mycket mer lockande när man ska plugga till tenta?)

tudilo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback