trendsetter - på gott och ont

när jag kommer på något nytt och häftigt så härmar mina grannar det.. :) haha..  det hade med minnet att göra (för ingen har fixat refill än) ..  jag var en smula hungrig och bestämer mig för att göra varmamackor i ugnen..  fixar iordning mackorna och sätter mig för att skriva lite på skolarbetet, lite för mycket visar det sig för helt plösligt kommer jag på "fan jag har mackor i ugnen".. jag kastar mig till ugnen och stänger av den samtidigt som jag öppnar luckan, mackorna har klarat sig hyfsat bra men det ryker en del ur ugnen och brandlarmet PIPER.. slänger mig tillbaka till bordet och hämtar stolen så jag kan nå larmet.. sedan kastar jag mig ner till ugnen igen och plockar ut min lilla kvällsmat ( kan ju tillägga att man ganska enkelt kastar sig genom min lilla lägenhet ).. nu snart tre timmar senare har jag hört tre andra grannar som också lyckats få igång brandlarmet.. vad drar vi för slutsats av detta??  att fler studenter borde vända sig till campuspizza.se?? mmmm jo så kan det ju vara, men framförallt känns det ganska bra att så pass många grannar har brandlarm som fungerar.. :D får ju se det positiva i situationen.. 

(inte illa med två inlägg på en dag va??)
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback