tisdag

jaha då har man lärt sig göra fiskbensfläta..  nice..  dock kan jag det bara i teorin än så länge, men värdelöst att göra något med mitt stackars hår som jag försöker vänja vid att inte bli shamponerat varje dag..  det strejkar lite mot mig men det hade jag räknat med..

 

jaha.. jag började blogga för jag hade massa tankar att skriva ner, men så var jag tvungen att springa ner och ta hand om tvätten, och nu BORTA puts väck, kan bara tänka på hur jäkla hungrig jag är..  och att jag måste ta mig samman och plugga.. erftersom jag är södra sveriges största klant så har jag ju lite extra arbete att göra.. morr, glömde sladden till min lilla skoldator (anteckningsdator) i göteborg så måste skriva om en himla massa, och eftersom minnet inte är helt hundra på mig så får det la bli som det blir.. på tal om minnet förresten..  om oljan eller bensinen tar slut i en bil så fyller man ju bara på, hur enkelt som helst.. men påfyllning av tex minne till människor finns inte..  det om något är ju en bra affärsidé.. jag hade nog behövt fylla på lika ofta som jag tankar min bil (varje gång jag ska använda den med andra ord,,

ja just det racer, honom måste jag kolla till sen, såg honom inte innan så får klura på vart jag parkerade honom, (där kommer ju minnet in igen).. 

nåväl gott folk nu blir det food och study för min del..  adíos mí amigos/amigas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback