söndagstråk

har du lite tid över som du inte vet hur du ska spendera? här har du listan som gör mitt liv (på söndagsmorgnar) värt att leva..

1. youtube.se - dagens tips
2. fantasi att komma på egna
3. spela in dem och skicka till en kompis med samma sjuka humor.. (fjve i mitt fall)
4. unna dig att låta hela dagen gå åt till att terrorisera folk (halebop med gratis sms rekomenderas)
5. humor program som hipp hipp eller varantv osv kan användas som inspirationskällor

får se om det blir mer uppdatering senare.. nu blir det lite lunch här på stallvägen 32..  ciao

Kommentarer
Postat av: FJVE

Hej min sköna dam!

Hoppas dagen blir roligare än vad gårdagen var.. Jag har börjat min nedräkning tills vi ses igen.. :)

Ha en super fin dag i skolan min söt!

/puss o kläm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback