nattliga tankar

dagen som började mindra bra slutade ialla fall bra..  känns skönt att det blev så..  var iväg på apoteket med fialotta, vi hoppade även in i en del andra affärer, listan över vad jag råkade köpa blev bara längre pch längre..  först och främst tömde jag mitt medicinkonto.. slipper jag doktorn i minst ett halvår till :D.. sedan hittade jag en kjol, en tröja, present till mamma, två tröjor till och en present till till mamma och en skrivare till mig själv..  den fungerade alldeles utmärkt, har testat skriva ut lite på den i alla fall..  de e nice att slippa springa till biblioteket så fort man ska printa ut ett papper..

 

på kvällen blev det revben och potatisgratäng med lottan, till detta blev det luftslottet som sprängdes, nica att ha sett alla tre filmerna, och ganska kul att jag och fia sett alla tre tillsammans.. nehe nu kanske jag ska försöka mig på lite sovning, och hoppas jag mår bättre i morgon.. får se när jag beger mig åt anderstorpshållet imorgon, har inte någon tid att passa längre så skulle lika gärna kunna åka på fredag, vi får väl se hur jag gör..  innan jag stänger av ska jag bråka lite till med min lnu-mail..  jag ska maila ett arbete till min basgruppslärare, men kan inte logga in på mailen, mindre kul måste jag säga.. hoppas det är okej att det tar lite längre tid för jag vet inte vad jag ska göra, vi får ju inte maila med någon hotmail, och det vill jag inte heller eftersom det känns aningens för oseriöst när jag har en riktig mail..  nåja inget att lägga energi på nu när jag inte kan göra något åt det.. 

 

tjingeling everybody


Kommentarer
Postat av: Denise

söt du är :) Love yaa too <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback