monday and my computer is knarring

ibland är det läskigt..  läskigt vad kul man kan ha, fast man befinner sig elva mil ifrån varandra.. jag och fjve är det jag syftar på..men även jmmve har varit med på ett hörn.. dock har den unga jmmve inte riktigt utvecklat ett bra sinne för humor än, lite synd, men det kommer nog växa till sig, annars för vi skicka henne på militärskola i växjö, stallvägen 32.. haha, det räcker nog att bara hota med det.. :)

gaah  jag har suttit och kollat igenom tolv AMIGO avsnitt.. psykbryt - JA!! inte långt ifrån ialla fall.. jag kollade ioch för sig inte hela avsnitten, men vinjetten och sången då de presenterar de tävlande..  jag kollade efter mina gamla elever som varit med där.. men jag kollade fel säsong..  riktigt jobbig känsla i själen när jag upptäckte det.. att jeg dessutom tidigare idag introducerade knappnytt.nu för fjve så resulterade det i en himla massa avsnitt med knatten och cpknatten, alltså ÄNNU MER hysteriskt gapande och skrikande.. 

idag har jag tagit ett svårt beslut.. det blir inget trajet för mig, inte med det laget som var tänkt innan iaf..  någon som vill gå med mig och fia?? hör av er i så fall..  för det hade varit riktigt nice att gå, men inte när det blev som det blev..

good night everybody!!

Kommentarer
Postat av: Diidde

Jasså inte gå me dom? får man fråga varför?

Postat av: Anna

Jag vill gå med er!!

2010-03-30 @ 21:05:38
URL: http://annakanintestanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback