gbg

hideliho!! här sitter jag och snor lite trådlöst från någon av farmor och farfars grannar.. vänligt av dem.. haha.. sitter alltså i göteborg, ska snart åka och hälsa på farmor på sahlgrenska, inte så kul att träffa henne där, men det äe visst ingen fara säger farbror doktorn..  ska bli spännande och se om jag hittar någon doctor mac dreamy!!  haha  håll tummarna :D
annars är det lite så där med livet just nu.. trött som tusan efter att ha varit barnvakt ett tag, men nu blir det till att ta igen lite sömn så jag orkar träffa calle på lördag.. en snabbvisit i växjö på tre fyra dagar blir det emellan för att ladda batterierna..  kan behövas.. fast kommer ha fullt upp typ hela tiden för jag ska ha dr mc racer med mig dit.. så får passa på att åka runt och fixa med de stora sakerna som jag inte orkar ta när jag är bussbunden..
annars har jag itne så mycket att skriva om..  kan passa på att säga SORRY till de jag lovat träffa under min gislavedsvisit som jag inte hunnit träffa.. men det körde ihop sig lite så får ta det någon annan gång..
tjingeling

Kommentarer
Postat av: Denise

du är förlåten Josse :)

Ha inte häller hört av mej till dej men ha vatt super seg, precis som om man ha nån förskylding i kroppen!

Å bilen min funkar inte häller.. bliii gaaalen! Men nu ska den säljas på blocket å sen bli de ett lån å en bil som inte sviker mej :)

Få ses sen när bäbis kommer, hoppas på att de ska bli fint väder så tänkte jag att jag kommer te dej i växsjö så kan vi njuta av vår solen ihop :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback