en dagsmeny

börja dagen med en tallrik FULLKORNSFLINGOR och RÖD mjölk, och ett rivet äpple i det (brukar jag faktiskt äta).. är ni mer hungriga så ät diverse röda bär och frukter och geléhallon tills ni känner att ni är färdiga på frukostfronten..
till lunch blir det broccoli och lax (rosa är nästan rött).. med ett glas rödvin till
dags för mellanmål: fruktsallad med alla frukter och bär ni får tag på.. till det kan ni dricka jordgubbssaft..
middag: får ni bestämma själva..

mellan alla mål ska ni undvika att småäta onyttiga saker, men så länge det finns med på listan från igår eller är rött så är det fritt fram..  fram med chokladen bara.. haha

nehe.. gud vad jag känner mig oseriös..  (för min blogg brukar ju vara en av de seriösare, eller?) sitter och lyssnar på petter och säkert! - logiskt..  den är bra.. och fia diskar, det är kul..  för mig..  eller inte, men hon tjuvkikar inte på vad jag skriver iaf.. men kan ju passa på att tacka för maten.. TACK!!

idag när jag var och tankade blev jag lite skrajsen.. en gubbe (kille) ställer sin golf (betydligt äldre än Racer) och ska tanka vid pumpen bredvid.. då börjar han (gud förbjude) konversera..  han frågar vad jag gjort med min golf, syftade på Racers bucklor (han fått efter vinst i diverse tävlingar).. jag svarade lite käckt - varför ska man se ut som alla andra.. sen börjar han fråga vad som hänt med den. jag svarade att jag voltade lite men det bara var bucklor på sidan och taket.. -VA? inte ens någon ruta som gick sönder utbrast han då..  - nej svarade jag, ibland är det bra med snö..
allvarligt alltså, börja inte konversera med mig sådär hur som helst, jag blir ju jätte nervös, vad vill han mig?  är någon ute efter mig?? (någon mer förutom ELAJO).. 

nu ska jag kolla på the biggest looser.. (spegeln alltsåv haha)

tjingelung


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback