tidsoptimera

det är min nya grej att tidsoptimera..  det vill säga göra flera saker samtidigt.. just nu tex. bloggar och äter samtidigt...
denna dagen skulle inte gå ihop sig om jag inte hade haft den simultanförmågan jag har.. 

först tog jag sovmorgon
sen hoppade jag över frukosten för att gå direkt på lunchen..
efter det blev det fyra timmars jobb hos mina underbaringar på småbarn
när jag slutat hastade jag till pappsen för att hämta nycklarna jag behöver imorgon
sen hem till csam, mysa med honom och äta och blogga och dessutom hinna med en sväng på toa (det sistnämnda gör jag utan att göra nåt annat samtidigt..)
när jag är klar här, vilket jag bör vara mycket snart om jag ska följa tidsschemat, ska jag drive to the small country stones för att arbeta till halv tio ikväll.. 
sen blir det SCHLAFEN! för jag ska upp och joba vid 8 imorgon bitti..  (vet att jag egentligen inte får, men så kan det gå)..

nehe nu ska jag fara vidare..  be nice..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback