Okej! Midsommarafton, Hmm vad ska man säg...

Okej! Midsommarafton, Hmm vad ska man säga? jos och fis har gått, GÅTT alltså, från jaktstugan utanför ekholmen in till macken i kulltorp. Aj aj aj mina stackars vader.. Men vi hann dricka ett par cider och så på vägen. Nu sitter vi och pimplar vin ur mitt plastvinglas jag lånat från mos som från början fick det av mig.. den svikaren, mos alltså. Är i forsheda och hånglar.. Attans bananer alltså.. Fis ska till herr j så jag får väl ta vår räddande ängel eller hans chaufför om inte herr j har raggat åt mig ikväll.. Nu håller vi alla tummar och tår för att vår super hero kommer snart.. Vi har visserligen en hel del dricka kvar, men det kan ju vara bra att ha senare eller en annan gång.. Dock Är problemet att om vi slutar dricka så lurar john blund bakom hörnet (bakom bensinpumpen borde det bli för vår del).. Zzznark vad trött jag Är.. Hoppas ni haft minst lika händelsefull midsommar eller i alla fall en trevlig sådan.. Nu ska jag se om jag kan hitta sju sorters blommor här i avkroken eller inte.. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback