Nära döden upplevelse! Jösses! två av ...

Nära döden upplevelse! Jösses! två av mina skräckobjekt samlade på samma plats.. fåglar! Och Uppstoppade djur! Detta i kombination Är ju läskigare än läskigast! Fy! Men jag satt där ensam i ca fem minuter innan paniken tog överhanden.. Nu sitter jag med några klasskompisar och samlar mod för att gå dit igen.. Hua mig.. Efter detta jäkla seminarie har jag tvättid och sedan ska jag maila in hemtentan för säkerhetsskull.. Sen gott folk sen! Är det dags för sommarlov! Det ni det är jag värd! Bara så ni vet.. I morgon är det jobb och efter det student gånger två om O får som han vill.. Mosen ville nog också det så jag får kanske ställa upp! Vi får väl se.. Nu kom min kära lärare.. försen som vanligt men bara sju minuter idag.. Nåja.. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback