Kaffedate med inslag av bebismys, kan man ...

Kaffedate med inslag av bebismys, kan man starta veckan och sommarlovet på bättre sätt?jag tror inte det. Så nu beger jag mig till forsheda i min nya fina lilla bil. Dock kunde vädret varit lite ljusare, men det Är en småsak.. Kan förresten passa på och summera helgen.. den var bra, två studenter att uppvakta i fredags, dock missade jag felix, men hans gäster träffade jag i alla fall .. I lördags var det grillning hemma hos vouti edlunds.. Efter det intog jag fia och kim öltältet I anderstorp.. Det var nice.. Vissa mindre missöden men det redde vi ut. Haha eller fia fick vara min räddande ängel.. Söndagen bestod av balkortegen och efter det pizzamys! Öag bara för att vill jag avsluta inlägget med att informera om att jag mellan anderstorp och bredaryd mött fyra elajobilar bara så ni vet! Puss hej


Kommentarer
Postat av: Jelika

Det var kul och se dig i lördags, även om det bara blev en snabbis. Sög ju riält i öltältet så jag och Fredrik drog hem istället efter fyverkerierna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback