jäkla skit sambo.. morr

irriterad bilr jag på honom..  så jag låste in honom på toa och kastade bort nyckeln.. (eller nyckel och nyckel, en matkniv, men hade det varit en nyckel så hade jag slängt den)..






senare:
nu har jag och IL badat och tvättat her Csam.. inte så populärt, kan nog ha gjort mig skyldig till både frihetsberövande, misshandel och kränkning inom loppet av en halvtimma... hur ska denna kvällen sluta kan man ju fråga sig.. dessutom en liten släng av förstörelse.. sorry mos, men handtaget till toan rök med av bara farten...

nu kommer snart mellanbocken vouti och dinnerar med mig.. müsigt.. får se hur lång promenad det blir.. kan ju passa på att ta med och shampot ut, så TIDSOPTIMERAR vi.. aha aha..

wiedezehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback