Hårt arbetande kvinna, det Är vad jag Ä...

Hårt arbetande kvinna, det Är vad jag Är.. haha.. Eller det beror ju på hur man ser det.. sitter på nöjet nu.. har gjort en toast (till skillnad från de ca 500 jag fick göra igår).. Jag har spelat lite biljard.. Kollat på hipp hipp på STORBILDSSKÄRM!! Sålt lite godis och dricka.. Blivit raggad på. Haha.. Och så har jag fuskat lite med reglerna.. för att då låna pingisrack och boll, biljardsaker eller airhockeygrejer måste de pantsätta nycklar, pengar eller mobil.. Men boll till fotbollsspelet har de inga regler om så jag godkände att de lämnade en energidricka "Fan hon är ju sjyst" fick jag höra då..inget dåligt betyg i dessa kretsar vill jag lova.. I morgon ska jag i alla fall till mina goa ungar på törås.. De e nice.. Saknar ju dem emellanåt.. Det gör jag i och för sig med de flesta, tills jag träffar dem igen haha, och blir påmind även om deras mindre trevliga sidor.. Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback