bakisbad

igår var det dags att fira midsommar.. det var ju nice. smsbloggade ju en skvätt i Kulltorp i väntan på vår superhero.. superheron och hans kompanjon hittade oss och körde oss till Lövås, närmare bestämt hem till herr J.. som inte ens hade kommit hem än.. men efter en ganska kort stund kom han vandrades och efter honom ett helt gäng med människor.. plötsligt försvann herr j och smsade fia om att hon skulle få bort allt folket.. 

på morgonen idag vaknade jag på soffan hemma hos herr j, hade fortfarande blommor i håret, dock mådde de inte så väl  och var inte så fina längre..

jag mådde kanon i motsatts till fian som hade problem med att kroppen försökte göra myteri..

när vi äntligen tagit oss till gislaved blev det pizza och sängläge.. efter ett tag när bakismagen ville ha mer mat åt vi resterna av pizzan ute på balkongen.. mys..  eftter det begav vi oss till tokarp och badade en skvätt.. jag blir så lycklig av att se fia när hon våndas när hon går i vattnet långsammare än en sengångare..  "IIIII".. "gud va kallt".. "kallt om musen!".. "snart har jag doppat tuttarna med".. är bara några repliker.. medan jag som redan doppat mig flyter omkring som en knubbsäl.. jag skulle till och med testa stå på händerna i vattnet, men det ville inte mitt kära vänsterknä, så knäskålen gav sig ut på egna äventyr en sväng men ganska snart vände han om och la sig till rätta där han ska vara.. får nog ta tag i det dära tränandet igen, för det är inte så kul, oftast hoppar det ju tillbaka med en gång och då gör det inte ont så länge, men för varje gång det hoppar blir det mer och mer uttänjt vilket resulterar i att det lättare hoppar fler gånger..

näja nu hade jag tänkt ta mig lite semester en vecka. får se vad jag hittar på, blir nog en sväng till göteborg och nästa helg ska spenderas hos mammsen och kent med wilma, kålle och nya valpen (som fortfarande inte fått något namn)..

tjo!

Kommentarer
Postat av: a

2010-06-28 @ 17:28:13
Postat av: anna

du är alltid välkommen upp till huvudstaden!

Postat av: Denise "Diidds"

Vi kan ha grillparty någon dag sen tycker jag minsann:)

2010-06-30 @ 09:29:00
URL: http://diidds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback