Ska man ta och börja Blogga lite igen kan...

Ska man ta och börja Blogga lite igen kanske? Lovar ingen såndär jätte förbättring men någon liten smsbloggning då och då kanske jag kan kosta på er.. Nu precis sitter jag i bilen med lilla pappis, vi ska ut i skogen och fånga svamp, hoppas vi kan få ihop till någon kantarellmacka var i alla fall.. Ni får önska oss god jaktlycka, det kan behövas nämligen eftersom kära gudrun och per har förstört våra jaktmarker, morr.. Sen är det ju do och annan klåfingrig bonde som avverkar skog utan en tanke på svamp. (har de kanske tillräckligt mellan tårna redan).. att sedan ha en faster som dammsuger vägarna varje fredag doesnt help om man säger så.. Nehe nu ska jag koncentrera mig på skogens guld, rädda grodor och äta smultron och hallon, blåbären avstår jag från eftersom det inte var så lyckat sist, allergitabletter och astma är ju inte det jag strävar efter att använda.. Tjo hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback