känns lite bättre nu

det känns lite bättre nu trots missödet med världens finaste skor.. maten idag blev lite speciell blandning.. kände inte alls för att värma en matlåda, och frysen hade inte så mycket annat att erbjuda.. men det blev i alla fall en sallad, gjord på alt jag hittade i kylen som kunde passa (kände mig lite som brasse när han bakar sockerkaka - kola är gott, korv är gott osv) fast det blev grönsallad, ananans, tomat, gurka och minimajs (som absolut borde användas mer, passar ju till typ allt)..  till salladen stekte jag lite bacon och massa champinjoner.. sen lyxade jag till det med lite (läs mycket) fruktsallad till efterrätt.. äpple,banan, kiwi och hallon vardet i den..

 

men hallå eller har det här gått och blivit en matblogg eller vad håller jag på med.. här kommer iaf två kort på maten (som riktiga matbloggare alltid har) mest för att pigga upp bloggen med lite färg..

mumsensnom nom nom

nom nom nom!!

alltså på tal om barkbåtar.. någon (kille hoppas jag) med parfym som luktar himla gott har gått förbi utanför min lägenhet.. kan ju undra hur mycket han har använt, för det luktar in till mig som ligger i sängen och skriver.. blir ju nästan lite rädd att någon varit och lånat min dusch eller nåt. fast det borde jag ju märkt.. haha
och nu har våra kära utbytesstudenter konferens i korridoren typ.. står och pratar relativt högljutt (hur fan stavar man det? den som vet ska jag bjuda på en chokladkaka).. det är nog en eller flera av de som parkerat kundvagnen längst bort i korridoren.. hallå eller vi får inte ens ha dörrmattor utanför dörrarna..  men kundvagnar är visst helt legalt..  haha.. fast jag bryter ju lite mot reglerna med..  vi får nämligen inte tvätta BHar i tvättmaskinerna.. men det gör jag ändå.. (I TVÄTTPÅSE fall nån undrar)

kundvagn

lika spännande att gå utanför dörren varje dag.. står den kvar tro?? haha


Kommentarer
Postat av: Denise

Du ä för Underbar :) jag ska minsann komma smygande nån natt å lämna hemliga saker i koridoren ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback