fredagstankar

då var det fredag igen..  tycker det var det alldeles nyss.. men jag klagar inte för det.. sitter just nu hemma hos fialajnen.. hon ska in i dutschen snart.. sen blir det FOOD!!!  yey..
idag har vi varit duktiga..  fialajnen hade tenta idag..  ALLA RÄTT!!(tror jag i allafall) jag har jobbat (eller VFUat rättare sagt, betalat för att jobba med andra ord)..  när jag jobbat klart begav jag mig till fia, som bor typ jämte min vfuplats.. vi begav oss ut i "nya Venedig".. en gondol eller två hade ju inte varit fel, men det var inga fel på våra simkunskaper så vi klarade oss.. ner till rusta bar det av för att köpa en LITEN(!) häftapparat till mig..  hittade en i lagom storlek för 20 kronor(den enda de hade på konum var på tok för stor och kostade typ 80)..  på vägen hem blev fia lite trött i höjd med higgins ungefär..  hon trillade ur gondolen och dök in i en snövall..

i natt vaknade jag av att taket rasade in.. i alla fall trodde jag det först, men efter en halvminuts funderande kom jag fram till att det bara var snön som rasat från taket..  hoppas det inte rasade ner på altantaket var min nästa tanke.. och sedan började jag fundera på hur nära huset Racer var parkerad.. men efter en kort stunds arbetsamt funderande kom wilma in och la sig hos mig så då somnade jag om..

alltså jag har en liten fundering.. om man har en blogg som man vill att många ska läsa, varför låser man den då? jag förstår många som inte vill ha snokande människor på sina bloggar, men en tjej (det är nog könet på de flesta bloggare?) klagar över sin dåliga läsarstatistik flera gånger i veckan.. sen lösenordsskyddar hon den..  den ekvationen går inte ihop i mitt lilla huvud.. 

den däringa fia johanna vouti edlund..  finns det någon diagnos på henne? har iofs inte träffat någon som henne, jag kanske kan få namnge ett nytt syndrom haha..  dock känns det stundvis som att jag själv har samma syndrom.. i alla fall när jag lyssnar på hennes klagosånger om mig.. love you anyway.

nu är det tacosdags..  nice som fan..  I LIKE!!! c",) nom nom nom
om man skulle ta och hjälpa till med tillagningen kanske? så att det blir ordentligt gjort :D

adíos! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback